Uurisin tööliselt, kas oleks võimalik elavas järjekorras oodata oma pesukorda. Vastuseks sain teada, et elavas järjekorras on võimalik oodata alates 2. maist, mil valmib teine pesuruum. See on ületuleva nädala esmaspäev. Tegemist on väikese pettumusega, kuna veel käesoleval nädalal lubati mulle, et teine pesuruum saab valmis juba järgmisel nädalal. Juba 26. märtsil kirjutati pakkumise kommentaariumis järgnevat.
"Piirika hakkab kohe avama ka teist pesula ruumi ning mugavat ooteruumi."
Ma pean tõdema, et olen pettunud. Pakkumise "eripärades" on pakutud välja järgmised võimalused:
- Võib oodata elavas järjekorras ning esimesel vabal võimalusel teid teenindatakse
- Auto võib jätta ka ootejärjekorda pesulasse ning teile helistatakse, kui auto on pestud
Kahjuks ei ole mul võimalik ka pikalt oodata, kuni Piirika võimaldab mulle autopesu, mille eest olen tasunud 5,5 €. Kevad on käes ning see, kui puhas või räpane on auto, hakkab päikse käes eriti hästi silma. Rohkem kui mõni päev ei saa oodata auto pesemisega. Kavatsen kirjutada Piirikale, et uurida, milliseid võimalusi pakutakse minu mure lahendamiseks. Omalt poolt näen järgmiseid variante:
1) Ma pesen oma auto mujal ning Piirika hüvitab mulle tehtud kulutused.
2) Piirika leiab võimaluse minu autot pesta. Näiteks tööpäeva pikendamise teel. Olen selles mõttes ülimalt vastutulelik, et mulle poleks mingi probleem näiteks õhtul kell 10 autot pesta.
Samas pöördun Piirika poole heas usus ja suhtun avatud meelega Piirika poolt välja pakutavatesse võimalikesse alternatiivsetesse lahendustesse.
No comments:
Post a Comment